Marka Olivera Evereta, pazīstama arī kā apvienības „Eels” vai vienkārši „E” mugurkaula, izdoto ierakstu artavai pievienojusies jauna dubultplate, kurā Virdžīnijas izcelsmes mūziķis sev ļoti raksturīgajā, nedaudz vienaldzīgajā manierē apdzied savu attieksmi pret Dievu.
Ir mākslinieki (domājot mūziķus), kuru jaunus izdevumus katrreiz ir jāgaida ar neslēptām ilgām, varbūt pat satraukumu un neziņu, „kas tad nu šoreiz”… Evereta dziesminieciskā pieeja poprokam arī sestajā viņa veidotajā ierakstā klausītāju sasniedz tikpat nepieradinātā, nepārspīlētā un, kas vissvarīgāk – ļoti personiskā formā tieši „uzrunājot” klausītāju. Savos priekšgājējos dominējošie Evereta brīžiem krietni dumpinieciskie dziesmu teksti (2000.gadā tapušais ‘Daisies Of The Galaxy’ ir viens no uzskatāmākajiem piemēriem), kā arī mūziķa iecienītās „rotaļas” ar elektroniskiem izteiksmes līdzekļiem, it īpaši savā 1996.gada debijas albumā ‘Beautiful Freak’, šoreiz nonāk otrajā plānā, dodot vietu emocionālam un ļoti vieglam indī-popam ar bieži izmantotu akustisko ģitāru un klavierēm, itin daudz balādēm, kā arī vietumis atrodamiem raupjākiem pieskārieniem (piemēram, ‘Trouble With Dreams’, kas izklausās pēc atjauninātas dziesmas ‘Flyswatter’ versijas iz jau pieminētā albuma ‘Daisies Of The Galaxy’). Tiesa, jāpiekrīt, ka tikai vienā gadījumā no simt kāds mūziķis, apdziedot savu mammu, varētu atļauties izteikties tik skarbi, kā to dara Everets (‘That didn`t stop me / from liking her / she was my mum / and i was no son of a bitch’), reizē ne par kripatiņu nezaudējot dziesmas mīļumu un sirsnību (kā jau tas pienākas veltījumam savai mātei).

Bez plašas reklāmas kampaņas vairāk nekā pusotru stundu ilgā albuma 33 dziesmās ir atrodami vairāki vērā ņemami un pieminami sadarbības „augļi”. Tā, piemēram, visai ironisku „artavu” skaņdarba ‘Going Fetal’ tapšanā, ik pa brīdim tās fonā sev tipiskā manierē ierūcoties „Hey!”, ir devis Toms Veitss, ‘To Lick Your Boots’ skan „R.E.M.” dalībnieka Pītera Baka ģitāras un basa spēle, nieka minūti ilgajā ‘Dusk: A Peach In The Orchard’ dzirdama „The Lovin` Spoonful” dalībnieka Džona Sebastiana spēlētā arfa. Protams, nedrīkst nepieminēt Evereta suņa Bobija juniora iegaudoto solo ‘Last Time We Spoke’! Lai arī ik pa brīdim albuma klausīšanās laikā par sevi atgādina „Eels” pagātnes darbi un brīžiem tiešām iespējams atrast vairākas ‘Blinking Lights and Other Revelations’ līdzības ar citiem Evereta garadarbiem, taču, sākotnēji sevi piesakot neuzkrītoša „pēcpusdienas ieraksta” veidolā, ‘Blinking Lights...’ nešaubīgi ir uzskatāms par personiskāko Evereta ierakstu.

Vērtējums:

Iesaku: 'Son Of A Bitch', ‘Railroad Man’, 'To Lick Your Boots'

Saraksts:

CD 1:
1.Theme From Blinking Lights
2.From Which I Came/ A Magic World
3.Son Of A Bitch
4.Blinking Lights (For Me)
5.Trouble With Dreams
6.Marie Floating Over The Backyard
7.Suicide Life
8.InThe Yard, Behind The Church
9.Railroad Man
10.The Other Shoe
11.Last Time We Spoke
12.Mother Mary
13.Going Fetal
14.Understanding Salesmen
15.Theme For A Pretty Girl That Makes You Believe God Exists
16.Checkout Blues
17.Blinking Lights (For You)

CD 2:
1.Dust Of Ages
2.Old Shit/ New Shit
3.Bride Of Theme From Blinking Lights
4.Hey Man (Now You're Really Living)
5.I'm Going To Stop Pretending That I Didn't Break Your Heart
6.To Lick Your Boots
7.If You See Natalie
8.Sweet Li'l Thing
9.Dusk: A Peach In The Orchard
10.Whatever Happened To Soy Bomb
11.Ugly Love
12.God's Silence
13.Losing Streak
14.Last Days Of My Bitter Heart
15.The Stars Shine In The Sky Tonight
16.Things The Grandchildren Should Know

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!