Visai aizraujošs ir fakts, ka albums, kam sākotnēji ticis izplānots krietni vien elektroniskāks skanējums, tapis "dzīvajā" ierakstā grupas studijā pāris paņēmienos jeb "teikos", turklāt grupas dalībniekiem nelietojot nekādas skaņu pārveidošanas ierīces un teju vai pilnībā atsakoties no mākslinieku tik iecienītajiem skaņu efektiem. Tikai bass, elektriskā ģitāra un bungas. Tiesa, diez vai tas daudziem kalpos kā iemesls "noteikti" paklausīties, kas tad puišiem ir sanācis, taču te nu jācitē pašmāju bundzinieks Māris Briežkalns, kurš reiz, atsaucoties uz mūsdienās tik nopulētajiem skaņu ierakstiem, kas robežojas jau ar sintētiskumu un nedzīvumu, teicis, ka īpaši meklē tādus ierakstus, kuros dzirdams, ka, piemēram, basģitārists "tīri" netrāpa pa stīgu vai arī bundzinieks iesit pa drobeni kādu sekundes trešdaļu par vēlu (kā tas šajā gadījumā arī ir dzirdams dziesmas 'Figures' izskaņā). Dzīva skaņa – varbūt tā tēlaini var kataloģizēt "The Whitest Boy Alive" debijas plati 'Dreams'. Savukārt par emocijām, kas dzimst albuma desmit kompozīciju un nepilnu 42 minūšu ilgajā skanējumā, kā arī par tā ideālo baudīšanas vidi visvairāk priekšā pasaka pats albuma nosaukums. Iesaku melanholiķiem, kā arī tiem, kas seko līdzi kanādiešu kolektīva "Readymade" gaitām.
Vērtējums:
Ielādē:
'Burning ';
'Don`t Give Up ';
'Borders ';
Paldies mūzikas ierakstu veikaliem
Ierakstu apskati
The Whitest Boy Alive 'Dreams'
Kultūra
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit