Albumu ievada tā meditatīvā tituldziesma, kas būvēta ap ārkārtīgi vienkāršu klavieru partiju, kas lēnām apaug ar dažnedažādiem elektroniskiem "dekoriem" un pārsteidz ar savu lēni kulminējošo uzbūvi, prātā atsaucot grupu "Elbow", kas gan ir nedaudz no citas operas, taču arī aizraujas ar nemanāmas skaņu sienas "celtniecību" savās kompozīcijās. Plates turpinājums izrādās tikpat askētisks kā tā ievads. 'Black Swan' jau krietni pamatīgāk prātā atsauc 'Kid A' posma "Radiohead", taču arī šeit Jorka balsī ieskanas šis tas no dziesminieku subkultūras, liekot piesaukt, piemēram, Semjuela Bīma jeb "Iron And Wine" vārdu.
Baumo, ka Jorks savā solodebijas ierakstā tā īsti nemaz arī nav spējis iztikt bez saviem grupas biedriem, jo sākotnēji jaunā plate "salīmēta kopā" Jorka portatīvajā datorā, dažviet atsevišķas skaņas un toņus aizgūstot no neizmantotiem "Radiohead" ierakstiem. Taču uzslavu pelnījis arī plates producents Naidželam Godriham, kas rūpīgi piestrādājis, lai 'Eraser' būtu tieši "Toma Jorka" nevis "grupas 'Radiohead' solista Toma Jorka" debijas albums. Varbūt kāds jautās – kur slēpjas atšķirība? Atšķirība ir faktā, ka Toms Jorks savā solodebijas ierakstā izklausās ļoti vientuļš, kā muzikāli, tā tekstuāli. Un ikvienam grupas "Radiohead" cienītājam būs skaidrs, ka šis "agregātstāvoklis" Jorkam piestāv.
Vērtējums:
Ielādē:
'The Eraser ';
'Black Swan ';
'Cymbal Rush '