Hamonda ērģeļu, akustisko un elektrisko ģitāru, kantrīroka un folkmūzikas ritmu ieskauts, albuma galvenais vadmotīvs visa tā garumā ir un paliek Rozannas Kešas vienkāršā un viegli plūstošā dzeja, kas padara plati vienlaikus par pagātnes retrospektīvu un “stāstu par dzīvi” un tās neiztrūkstošajiem līkločiem. ‘Black Cadillac’ ir ierakstīts divos paņēmienos – Losandželosā, kopā ar producentu Bilu Botrelu, kā arī Ņujorkā, Rozannas vīra Džona Leventāla uzraudzībā, kurš ir producējis jau vairākus mūziķes albumus. Rezultāts ir likumsakarīgs – platē aptuveni vienādā apmērā atrodami gan iekšēja spēka pārpilni rokenrola opusi (‘Radio Operator’, ‘Burn Down This Town’), gan arī ārkārtīgi izjustas un dzīvas kantrībalādes, turklāt stilu raksturojošais “kantrī” piesaukums šeit nav jāsaprot kā mēģinājums jau sen izzinātā frontē radīt ko jaunu. ‘Black Cadillac’ nebūt nav tipisks okeāna otras puses lielceļu radio albums, tas pat žanriski sevī sapludina folkmūzikas, lo-fi, kantrī, roka, rokenrola stilu iezīmes, tās padarot cilvēciskākas, vairāk dziesminieku kultūrai atbilstošas, ne velti brīžiem liekot piesaukt, piemēram, Betas Ortones (‘Like Fugitives’) vai Lisas Lēbas vārdu. Albumu pēc visiem “apļveida kompozīcijas” standartiem noslēdz dziesmas ‘The Good Intent’ ievadā dzirdamie gados vēl jaunā Džonija Keša vārdi “bye, bye, bye...”, atvadoties no savas mazās meitiņas Rozannas un reizē simbolizējot izjustā, intīmā un saldsērīgā albuma kopējo noskaņu, kas pāri visam uzsver cilvēka iekšējo spēku un ticības nozīmi dzīvē.
Vērtējums:
Iesaku:
‘I Was Watching You ’;
‘The World Unseen ’;
‘The Good Intent ’
Ierakstu apskati
Rosanne Cash ‘Black Cadillac’
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit